Skip to main content
Notícies

Una vintena de persones de totes les edats s’interessen pel taller experimental de química a Pira

By 11 novembre 2025No Comments

La xerrada va anar a càrrec de Ricard Boqué Martí, professor del Departament de Química a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona

El passat divendres 7 de novembre, a la tarda, Pira va acollir una interessant xerrada experimental de ciència forense, tot recreant les històries del famós Sherlock Holmes, detectiu creat per Sir Arthur Conan Doyle.

La xerrada va anar a càrrec de Ricard Boqué Martí, professor del Departament de Química a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona el qual va comentar les tècniques més modernes utilitzades en l’anàlisi forense.

La xerrada formava part dels actes amb motiu de la Setmana de la Ciència que gràcies a l’Antena del Coneixement URV Montblanc-Conca de Barberà apropa la universitat i la recerca al teixit social i territorial, tot garantint que el coneixement científic arribi a tots els racons de la comarca. L’Antena del Coneixement de la URV a Montblanc-Conca, la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona, l’Oficina Jove de la Conca i la regidoria de Joventut de Pira van coordinar aquesta activitat al municipi de Pira.

Leave a Reply