Skip to main content
Notícies

Les joguines de la prehistòria, un taller familiar a Solivella

By 31 març 2025No Comments

Tindrà lloc el dilluns 14 d’abril a les 17 hores

Com sobrevivien els nens i les nenes a la prehistòria? Quines tasques haurien fet? Com era la seva roba i el seu dia a dia? Jugaven? A què? Totes aquestes preguntes les podrem resoldre al taller “Les joguines de la prehistòria” que tindrà lloc el dilluns, 14 d’abril a les 17 h a la Societat de Solivella.

Aquest taller, organitzat per l’Ajuntament de Solivella amb la col·laboració de l’Oficina Jove de la Conca, anirà a càrrec d’Andrea Alias, arqueòloga i divulgadora de l’Institut de Paleoecologia Humana i Evolució Social (IPHES). Al llarg del taller es farà una explicació demostrativa i a continuació es realitzarà una joguina de la prehistòria, el rodet prehistòric.

L’activitat, que té el suport de la Universitat Rovira i Virgili i la Diputació de Tarragona, és gratuïta i està adreçada a públic familiar. Per poder-hi participar cal inscripció prèvia a: https://tuit.cat/sSpKu

Leave a Reply