Es troba a la Biblioteca Central Xavier Amorós fins al pròxim 30 de novembre
Aquest dimecres s’ha inaugurat la Mostra d’art Jove de la Conca de Barberà a Reus, dins el projecte Hexàgon d’Art Jove a la que hi han assistit la consellera de Joventut de la Conca de Barberà, Núria Forn, el regidor de Joventut de l’Ajuntament de Reus, Daniel Marcos, el regidor de Cultura de l’Ajuntament de Reus, Daniel Recasens, el coordinador territorial de joventut a Tarragona, Manuel Pozo i l’artista i fotògraf Teo Milán Estruch, autor de la mostra.
L’exposició es podrà visitar a la Biblioteca Central Xavier Amorós de Reus fins al pròxim 30 de novembre.
Es tracta de la 21a edició de la Mostra d’Art Jove de la Conca de Barberà que forma part del projecte intercomarcal Hexàgon d’Art jove dels Serveis de Joventut de la demarcació de Tarragona i en el qual s’aconsegueix que els artistes locals vagin a altres municipis i comarques que formen part del projecte i, per tant, puguin tenir més llocs on exposar i on es pugui visualitzar.
Enguany la proposta d’art escollida és la que va presentar el Teo Milán i Estruch, un jove de Barberà de la Conca, en la que la seva obra està formada per unes sèries de fotografia de vida salvatge i de natura i que ja s’ha pogut veure a Montblanc al Museu Comarcal de la Conca de Barberà, al Vendrell, Barberà de la Conca, Sarral, Vimbodí i Poblet, Pira, Tarragona i ara a Reus. Actualment s’està treballant amb la Coordinació Territorial de Joventut per portar l’exposició a la Ribera d’Ebre.









Betanocassino, eh? I gave it a whirl and the casino games are pretty slick. Decent bonuses too. If you’re looking for a new spot to try your luck, give it a shot: betanocassino
Heard some buzz about gtaya. Might give it a shot later. Hope they’ve got some cool games. See what’s up: gtaya
Happy777ph, mga idol! Need your reviews. Thinking of depositing but want to know if it’s legit. Share your experience! happy777ph